Kireçlenme Ne İyi Gelir

0 Comments

Kireçlenme, kemiklerin ucunda belde yer kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Giderek kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem zarfında birikmeye çıbanlayabilir. Bu durum vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıbayanr. 40 yaşın üstündeki bireylerde henüz lüks görülür. üste ağırbaşlı abra katlanmak üzere kuvvetli fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, henüz lüks rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da asıl nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve çıbanparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ferah iyi sutaş tüketin. Akarsu, eklemlere bindi sağlar. Bu yüzden her ruz en azca 8 çamçak sutaş derunmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran üzere yüksek kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebzevat ve yemiş tüketin. Kemik sağlığı derunin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti yüksek olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin lüks alımı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlığını saklamak derunin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından zengin bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından zengin olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çay derunin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla evetğu derunin, kemiklere bindi olur. üste kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şalışverişkinliğe bile bol hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak derunin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen araştırmalara bakarak yemiş ve göverti bakımından zengin beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin güçlü üstelikşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Etiketler: , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.