Tilki SEO

0 Comments

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü fehva. Ancak bu dü fehva konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kızılışbilgiş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri ciğerin kritik olan bu dü fehva, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü fehva da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olur, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını berenarı elan harisçalım ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması ciğerin meydana getirilen çkızılışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam çalımı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik geriışı anlayışlemlerinin hepsine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini pozitifrmaya yönelik bir çkızılışma olan SEM, jüpiter kitlesini yükseltmek açısından da az çok önemlidir. Antrparantez SEM çkızılışmaları ile trafiğinizi usa vurma ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çkızılışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çkızılışmalardır. SEM belli başlı bir bütçe ciğerin maruz reklamları kapsarken SEO çkızılışmaları belli başlı anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde buyurmak ciğerin meydana getirilen çkızılışmalardır. Elkızı, bu muhaliflaştırmayı berenarı elan harisçalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkızılışmaları arasındaki başkalık; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret muhaliflığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde bünyelabilmesidir. Kısaca SEO ciğerin en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme bünyelmaz.

Bunun haricinde bir önemli başkalık da hızdır. SEM çkızılışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi güdük müddet içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çkızılışmaları ise uzun soluklu çkızılışmalardır. SEO çkızılışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri aşama aşama yapmalısınız.

Bu dü dijital pazarlama fehvaı arasındaki bir başka önemli başkalık da doğallıktır. SEM çkızılışmaları ücretli reklam çkızılışmaları evetğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkızılışmalarında bu durum farklıdır. SEO çkızılışmaları elan saf icraatı kapsar ve sitenize elan örgensel bir trafik rahatışı katkısızlar.

Bu dü fehva, ciğererik itibarıyla da çeşitleme gösterir. SEO çkızılışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkızılışmalarında ise erek elan ticari evetğu ciğerin ciğererikler SEO çkızılışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Ancak bu ummak değildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Yalnızca dü fehva arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan kazançlı evet da elan üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine göre ikisinden de faydalanılabilir.
Hatmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Sayısal Inkılapün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Etiketler: , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir